top of page
L'home sense veu

TEXT I DIRECCIÓ

Clàudia Cedó

INTÈRPRETS

Cristina Cervià i Jordi Subirà

ESCENOGRAFIA

Elisenda Pèrez

VESTUARI

Iztok Hrga

DISSENY D'IL·LUMINACIÓ 

Xavi Gardés i Lluís Robirola

BANDA SONORA ORIGINAL

Lluís Robirola

ASSESSORAMENT DE COS

Leo Castro

FOTO I VÍDEO

Roser Blanch

IMATGE CARTELL

Ignasi Font

COMUNICACIÓ

Clara Cols


 

 

ADMINISTRACIÓ

Sergio Matamala

CAP TÈCNIC

Xavi Gardés

 

PRODUCCIÓ EXECUTIVA

Sergio Matamala, Clara Cols i

Roser Blanch

Una producció de:

Flyhard Produccions S.L.

Una co-producció de:

Històries de Boscos i Temporada Alta - Festival de tardor de Catalunya, Girona/Salt

Amb el suport de: ICUB - Institut de Cultura de Barcelona i ICEC - Institut Català de les Empreses Culturals i Ajuntament de Girona (Ajuts Kreas)

Amb el patrocini de: Gramona i Llibreria Montseny

La Cecília està a l’atur, té dos fills adolescents i un marit que viu escarxofat al sofà. En Tom Baxter és astronauta i viu aïllat, a la lluna, intentant enviar la seva veu a la Terra. Sense ningú que els comprengui del tot, la Cecília i en Tom van tirant, com anestesiats, esperant que succeeixi alguna cosa que els connecti amb l’entorn i doni sentit a tot plegat. Però el cap de setmana que Cecília decideix substituir la seva amiga a la feina, les seves vides faran un tomb. L’home sense veu parla de la comunicació entre les persones, la soledat i la possibilitat de trobar un llenguatge comú, un traductor universal que ens serveixi per connectar amb els altres, encara que estiguin lluny.

"La Sala Flyhard sempre ens regala sorpreses agradables. Després de la seva estrena, ara fa un mes, al Temporada Alta, arriba a la petitíssima sala de Sants L’home sense veu, de la dramaturga banyolina Clàudia Cedó. Una obra que ens parla de la gran xacra del segle XXI: la incomunicació entre les persones. "

PEP VILA - 24/10/16 RECOMANA.CAT

Sensible i divertida, un cant a la necessitat de comunicar-se

 

"Bon text --arriba al cor- bones interpretacions, la recomanació és inexcusable." 

ALBA CUENCA- 30/10/16 MÁS TEATRO

"Con ella, Claudia Cedó vuelve a demostrar que no hace falta ir a la luna para encontrar una comedia fácil de digerir que no renuncie a un cierto punto trascendente." - ALBA CUENCA, Masteatro

Entrevista a Clàudia Cedó - 7 de gener de 2017

Oriol Osan - 29/10/16 EL NÚVOL 

"LA SOLEDAT DE LA LLUNA"

La crítica ha dit

SANTI FONDEVILA - 25/10/16 TIME OUT

3 ESTRELLES

"L’home sense veu', un mena de senzill conte, emotiu, divertit i descaradament optimista en el qual planteja estratègies per arribar a les persones I ho fa amb un joc teatral ben interpretat en clau de comèdia que il·lustra el poder del teatre per col·locar al petit espai escènic dos àmbits tan diferents com una cuina i una estació espacial - S. Fondevila TIME OUT 

BÀRBARA JULEE - La Vanguardia

MERCÈ PÉREZ

EL PAÍS - 17 de desembre de 2016

bottom of page